28 de febrer del 2013

Una gallina amb sorpresa


Un detallet molt especial que un dia va caure a les meves mans és aquesta gallina. Una gallina preciosa feta a mà amb una combinació de teles precioses i aplicacions amb feltre. El cor al centre li dóna un aire molt rústic .

******

Un detalle muy especial que un día llegó a mi casa es esta gallina. Una gallina preciosa hecha a mano con una combinación de telas preciosas y aplicaciones en fieltro. El corazón en el centro le da un aire muy rustico.


La sorpresa és que no és només una gallina. Aquest cordó amb una caneta que recorda l'afició que tenim per a les coses fetes a mà puja i baixa per deixar al descobert les claus de casa nostra.

******

La sorpresa es que no es solo una gallina. Este cordón con una canilla que recuerda la afición que tenemos por las cosas hechas a mano sube y baja para dejar al descubierto las llaves de nuestro hogar.


Jo no puc estar-me'n i malgrat em sap greu que es malmeti duc la gallina tot el dia amb mi. De fet, jo hi duc les claus del cotxe així m'acompanya mentre condueixo amunt i avall i em recorda a l'Isabel que un dia va pensar en mi i em va fer aquest regal.

******

Yo no puedo evitarlo y aunque me sabe mal que se eche a perder siempre llevo la gallina conmigo. De hecho, yo llevo las llaves del coche, así me acompaña mientras conduzco de un lado a otro y me recuerda a Isabel que un día pensó en mí y me hizo este regalo. 

Puigcerdà Patchwork

Etiquetes de comentaris: , , ,

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici