25 de març del 2013

Quilt mystère, Yoko Saito, bloc V


 
 Quinta entrega del Quilt Mystère que esta fent la Dolors. Després del primer bloc, el segon, el tercer i el quart, el poble creix. Cada cop coneixem més casetes que fan d’aquest poble un escenari de conte.
******
Quinta entrega del Quilt Mystère que Dolors está haciendo. Después del primer bloc, el segundo, el tercero y el cuarto, el pueblo crece. Cada vez conocemos mas casitas que hacen de este pueblo un escenario de cuento.


Escriure un conte que passés en aquests carrers, dins les cases, seria fantàstic. Una de les casetes podria ser del sabater, l’atra del metge, una altra del maquinista del tren. Es podria escriure la historia de les vides d’aquests habitants dins i fora de la llar. No em direu que en aquestes escales no hi veieu una escena de festeig?
******
Escribir un cuento que pasara en estas calles, dentro de las casas, seria fantástico. Una de las casitas podría ser la del zapatero, otra del médico, otra del maquinista del tren. Se podría escribir la historia de las vidas de estos habitantes dentro y fuera del hogar. No me diréis que en estas escaleras no os imagináis una escena de cortejo?


Puigcerdà Patchwork

Etiquetes de comentaris: , ,

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada

Subscriure's a Comentaris del missatge [Atom]

<< Inici